Prelegenci

Dzień 1 (10.03.2015)
avatar
  • Paweł Nowacki

    Infor Biznes

    Absolwent programu Management 2011 ICAN Institute oraz podyplomowych Studiów Socjologicznych w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi Uniwerystetu Łódzkiego. Magister kulturoznawstwa UŁ. Współtwórca, założyciel, pierwszy redaktor naczelny i menadżer Wiadomości24.pl - największego serwisu dziennikarstwa obywatelskiego.  Wieloletni dziennikarz i redaktor „Dziennika Łódzkiego”, a także „Gazety Wyborczej” i „Nowego Dnia”. Do września 2013 dyrektor rozwoju serwisów contentowych Grupy Wydawniczej Polskapresse. Obecnie z-ca red. Naczelnej Dziennika Gazety Prawnej ds. online. Odpowiada za aktywności cyfrowe spółki Infor Biznes, w tym za serwisy Dziennik.pl, Gazetaprawna.pl, Forsa.pl i Prawnik.pl. Współorganizator pierwszej w Polsce konferencji o tabletach dla wydawców i producentów oprogramowania - „Tablety 2011”. Wykładowca Akademia Prasy Lokalnej organizowanej przez Izby Wydawców Prasy. Prelegent konferencji i spotkań środowiskowych m.in. Media Trendy, Internet Standard. Był wykładowcą m.in. Podyplomowych Studiów Public Relations Uniwersytetu Łódzkiego. Laureat tytułu Dziennikarza 2000 Roku „Dziennika Łódzkiego”.

  • Pułapki internetowego wizerunku. Jak łatwo zaprzepaścić szansę na pracę.

    Jak budować swój wizerunek w sieci?
    Jak stracić pracę lub szansę na nią przez nierozsądną aktywność w serwisach Social Media.
    Dlaczego rekruterzy HR mogą brać Twoją aktywność cyfrową pod uwagę.
    W sieci nic nie ginie. Czy odbudowanie cyfrowej tożsamości jest w ogóle możliwe?

Godzina: 10:00 - 11:00
avatar
  • Bartosz Rompała

    HR Manager, XPLUS

    Absolwent studiów podyplomowych SGH na kierunku doradztwo zawodowe, kierowanie rozwojem i coaching. Obecnie zajmuje się zdobywaniem zainteresowania Programistów i Konsultantów MS AX’owych w XPLUS SA jako szef personalny. Ośmioletnie doświadczenie z HR związane głównie z branżami technicznymi (IT, Budownictwo, Zarządzanie Nieruchomościami / Obsługa techniczna, Produkcja) . Zaczynał od rekrutacji u wiodących dostawców HR. Brał udział w projektach restrukturyzacyjnych zarówno jako konsultant w firmie doradczej, ale również w wewnętrznych działach personalnych. Przygotowywał, projektował i prowadził sesje Assesment Center dla czołowych firm na polskim rynku, realizował także projekty stafingowe dla branży sprzedażowej i finansowej.

  • Okiem HR: relacje kandydata z pracodawcą z perspektywy rekrutera, z przymrużeniem oka ;-)

    Może te kwadraty będą fajne! – Czy czytelne CV jest ważniejsze od efektów graficznych?
    To zdjęcie z tej  imprezy jest idealne do mojego CV! – Czy zdjęcie za każdą cenę?
    OK, załączam CV klikam „wyślij” – Czy pusty mail wystarczy?
    No idę na rozmowę,  moja ulubiona bluza właśnie na to czekała!  – Czyli jak Cię widzą (i słyszą) tak Cię piszą!
    #Jutro zaczynam tę p*** pracę! – Czy pracodawca też korzysta z portali społecznościowych?

Godzina: 11:20 - 11:50
avatar
  • Jarosław Kuźniar

    dziennikarz radiowy i telewizyjny

    Młody, ale pełnoletni dziennikarz radiowy i telewizyjny. W pracy od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN. Marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej – wiedzy i pracy. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Od kilku lat z innej pasji, podróży, też próbuje uczynić swój zawód. Odkrywa sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje goforworld.com

  • Facebook, Twitter – bądź sobą, bądź profesjonalny! O obowiązku budowania własnej marki w przestrzeni Social Media

    Marka osobista szefa, pracownika znaczy dziś tyle, co nazwa naszej firmy. Skończyły się czasy anonimowych pracowników. Publiczna obecność publicznych osób jeszcze bardziej niż kiedykolwiek nie kończy się z wyłączoną kamerą. Indywidualność jest dziś w cenie.
    To sprawiły Social Media. One wymusiły zmianę relacji. To już nie kaprys, to obowiązek. Opowiem jak skutecznie budować swoją zawodową publiczność na FB i TT. Pokażę granice i różnice obu społeczności. Jak przekładać nasze cele na potrzeby naszych Odbiorców.

Godzina: 12:10 - 13:10
avatar
  • Jarosław Głowacki

    Starszy Konsultant, Capgemini Polska

    Wspieram klientów w zakresie integracji i transformacji kluczowych systemów informatycznych w szczególności systemów bilingowych i zarządzania relacji z klientem.  Architektura procesów przepływu danych i baz danych jest jednym z ważniejszych obszarów podlegających mojej analizie i optymalizacji. Pracując z klientami pomagam im podejmować właściwe decyzje związane z funkcjonowaniem baz danych i często migracji danych.

  • Bazy danych – dlaczego są tak ważne, czyli o co tyle hałasu

    Obecnie każdy system informatyczny potrzebuje swoistej bazy danych do swojego funkcjonowania. Często użytkownicy różnych systemów nieświadomie wykorzystują najnowocześniejsze technologie baz danych, aby otrzymać szybką interaktywną odpowiedź swojego systemu. Przegląd baz danych i sposobu ich działania pozwoli zrozumieć ogrom wykonywanych operacji podczas zwykłego działania jakiegokolwiek systemu oraz najnowsze trendy w rozwoju baz danych.

Godzina: 13:30 - 14:00
avatar
  • Sabina Stodolak

    Psycholog, trener Assessment Center/ Development Center

    Psycholog, certyfikowany trener biznesu, trener Assessment Center/ Development Center (ew AC/DC).
    HR menedżer z doświadczeniem w firmach na różnych etapach rozwoju (od start-up do dużej korporacji). Wykładowca WSE w Krakowie. Od lat związana z przestrzenią Internetu jako copywriter ze specjalizacją w branży HR i employer brandingu.

     

  • ATS, grywalizacja, testy online, Social Media, hangouty – technologia w służbie rekrutacji (czyli czego powinien spodziewać się kandydat szukając pracy w najbliższej przyszłości)

    Co to jest ATS i jak napisać CV by „przeszło przez system” ?
    Jak rekruterzy korzystają z social media ? I jak zwiększyć lub przekreślić swoje szanse na pracę przez tumbrla i fejsika
    Video recruitment on demand – czyli „gadał dziad do obrazu”
    Grywalizacja rekrutacyjna – zdobądź pracę, grając w grę online
    Testy on-line, jak działają, co badają i czy da się je przechytrzyć?
    GitHub, Behance i Prezi – wykorzystaj technologię do zdobycia pracy.

Godzina: 14:20 - 15:20
avatar
  • Konrad Roziewski

    IT & Product Development Director, Bisnode Polska

    Konrad zdobywał doświadczenie zarówno w małych prywatnych przedsiębiorstwach, jak i w dużych międzynarodowych korporacjach. Uczestniczył w kilkudziesięciu projektach w obszarze IT oraz doradztwa  zarządczego, realizowanych w firmach będących liderami rynku. W ciągu ostatnich kilku lat pracował jako ekspert zarządzania ryzykiem, project  manager oraz dyrektor IT. Obecnie w Bisnode Polska sp. z o.o. jako Dyrektor ds.  Technologii i Wdrożeń. Specjalizuje się w sektorach finansowym oraz  telekomunikacyjnym. Zwolennik równoważenia sprawdzonych metodyk oraz innowacji w zarządzaniu. Posiada certyfikaty PRINCE2 Practitioner, ITIL Foundation oraz Agile i Agile Scrum.

  • SMART DATA - pierwszy warsztat w Polsce - dowiedz się więcej

    1. Big Data w różnych zastosowaniach
    2. 3 x V - co to oznacza: Variety, Velocity, Volume
    3. Big Data co to oznacza dla każdego z nas, ujęciu ekonomicznym i gospodarczym

Godzina: 15:40 - 16:25
Dzień 2 (11.03.2015)
avatar
  • Paweł Tkaczyk

    Prezes agencji brandingowej MIDEA

    Specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

     

  • Jak być Ferrari na rozmowie kwalifikacyjnej?

    Silna marka sprawia, że ludzie chcą kupić produkt płacąc za niego więcej, niż za podobny tylko bez marki. Ten sam proces dotyczy budowania marki osobistej – są ludzie, których cenimy bardziej i jesteśmy gotowi zapłacić więcej za ich usługi. Jednak samo CV nie wystarczy do budowy takiej marki. Jak zabrać się za ten proces?

Godzina: 10:00 - 11:00
avatar
  • Monika Olejniczak

    CEE HR Director

    Monika Olejniczak - posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze HR w różnych branżach: medycznej, finansowej i high-tech. Obecnie zarządza pracą zespołów HR na obszarze 17 krajów Europy Środkowo-Wschodniej wspierając dwa największe sektory J&J: farmaceutyczny i sprzętu medycznego. Jest Mentorką współpracującą Fundacji Vital Voices, która wspiera młode utalentowane kobiety w rozwoju ich kompetencji przywódczych. Występuje często w roli eksperta ds. HR i rozwoju przywództwa w biznesowych audycjach radiowych. Jej prawdziwą pasją jest rozwój ludzi.
     

  • Johnson & Johnson – Twój pracodawca z wyboru

    Troska o rozwój pracowników i stwarzanie warunków pracy godnych najlepszych pracodawców na rynku – to jeden z ważniejszych celów naszej organizacji. Cenimy sobie kreatywność, otwartą komunikację, a naszym pracownikom oferujemy szeroki zakres możliwości rozwojowych. Prowadzimy wiele aktywności związanych z rozwojem pracowników. Poszukujemy twórczych i zaangażowanych pracowników, bez względu na płeć, wiek i doświadczenie. Jesteśmy przekonani, iż w różnorodności tkwi siła zespołu Johnson & Johnson. Jesteśmy firmą globalną, a więc nasza praca i rozwój nie mają granic.
    Jeśli chcesz: pracować w interesującym i przynoszącym satysfakcję środowisku zawodowym; osobiście przyczynić się  do poprawy zdrowia i jakości życia pacjentów oraz ich rodzin; masz pomysł na swoją karierę i jesteś gotowy wziąć na siebie odpowiedzialność za swój rozwój to grupa Johnson & Johnson jest właściwym miejscem do realizacji Twoich ambicji zawodowych. Zapraszamy na spotkanie z nami, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie oferujemy.

Godzina: 11:20 - 11:50
avatar
  • Agata Lankamer – Prasołek

    Prawnik

    Były inspektor pracy PIP, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy, Szkoły Mówców, Europejskich Studiów Specjalnych oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Autorka wielu branżowych szkoleń i publikacji (m.in. stały współpracownik „Rzeczpospolitej”), doświadczony szkoleniowiec. Aktualnie wspólnik w firmie doradczo – konsultingowej Pogotowie Kadrowe Sp. J.

     

  • Pułapki rekrutacyjne – o czym powinien wiedzieć kandydat do pracy

    Jak „zabukować” sobie pracę? (umowa przedwstępna lub z odroczoną datą rozpoczęcia pracy)
    Praca czy zlecenie (dzieło) – co wybrać?  Rodzaje umów o pracę – czym się różnią?
    nieuprawnione propozycje potencjalnego pracodawcy – co z nimi zrobić?  (praca „na czarno”, dokumenty in blanco, bezcenne „lojalki”)
    W trakcie prelekcji zostaną omówione poszczególne formy zatrudnienia z prawnego punktu widzenia,. Celem wystąpienia jest uświadomienie osób poszukujących pracy w zakresie przysługujących im z tego tytułu praw i obowiązków. Uzyskana w ten sposób wiedza z pewnością pomoże Państwu dokonać świadomego wyboru, pomiędzy proponowanymi przez pracodawców formami zatrudnienia oraz uniknąć podpisywania niekorzystnych dla siebie dokumentów. 

Godzina: 12:10 - 13:10
avatar
  • Jakub Bejnarowicz

    Country Manager CIMA w Polsce (Chartered Institute of Management Accountants)

    Od początku kariery zawodowej zaangażowany w proces umiędzynarodowienia szkolnictwa wyższego w Polsce.
    Zajmował się tworzeniem i wdrażaniem pierwszych anglojęzycznych programów studiów na polskich uczelniach oraz promocją polskiego szkolnictwa wyższego za granicą. Jakub posiada szerokie doświadczenie w branży edukacyjnej. Na co dzień tworzy i realizuje strategie biznesowe oraz koordynuje międzynarodowe projekty. W 2011 r. otworzył oddział Instytutu Rachunkowości Zarządczej CIMA w Polsce. Wdrożył strategię rozwoju i doprowadził do dynamicznego wzrostu CIMA w Polsce. Misją Jakuba jest wspieranie pracodawców w pozyskiwaniu, rozwijaniu i utrzymaniu talentów.

  • Jaką drogę wybrać, aby osiągnąć sukces w branży finansowej?

    1)    Zmieniająca się rola finansisty we współczesnym świecie biznesu oraz oczekiwania pracodawców względem finansistów. Kluczowe kompetencje i umiejętności.
    2) Rachunkowość finansowa a rachunkowość zarządcza.
    3) Trendy i gorące tematy w finansach i rachunkowości.
    4) Historie sukcesu.

Godzina: 13:30 - 14:15
avatar
  • Marek Parzydło

    CEO Personal Brand Institute

    Doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji, przywództwa i zarządzania marką osobistą. Wcześniej odpowiedzialny za szereg innowacyjnych projektów wydawniczych, rozwój nowych produktów, usług i akwizycje w branży mediów. Pracował m.in. w Grupie Onet, Grupie TVN i Grupie Agora. Przez ostatnie 2 lata CEO Goldbach Group w Polsce i członek OpBoard Goldbach Group w Zurichu. W tym czasie 2 razy pod rząd Goldbach Audience Poland uznano najlepszym biurem reklamy w polskim internecie (wg. Media&Marketing Polska na podstawie badań Millward Brown). Personal brand coach. Executive coach. Trener biznesu. Absolwent Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Maratończyk. Pasjonat gitary elektrycznej.

  • Twoja marka osobista na rynku pracy: jak zrekrutować sobie pracodawcę marzeń?

    Żyjemy w czasach, w których ludzie i firmy odnoszące sukces na konkurencyjnych rynkach, wyróżniają się świadomością i umiejętnością komunikacji własnej misji, celów, zasobów, kompetencji, składających się na fundamenty silnych marek. Każdy z nas ma jakąś markę, czy chce tego czy nie. Zarządzanie marką osobistą zgodnie z zasadą czterech „C”: Content, Connections, Communication i Consistency to nowa, użyteczna umiejętność zarówno dla aktywnie poszukujących ofert pracy jak i dla ambitnych rekruterów.

Godzina: 14:35 - 15:05
avatar
  • Paweł Jarosz

    Politechnika Krakowska

    dr inż., pracownik naukowy Instytutu Informatyki Politechniki Krakowskiej, współautor i ekspert merytoryczny w projekcie "Monitoring losów absolwentów - drogą do sukcesu uczelni XXI wieku", Data Scientist w firmie Striketech.

     

  • Elektroniczna Platforma Analiza Kompetencji - narzędzie współpracy pracodawców ze szkolnictwem wyższym

    Elektroniczna Platforma Analizy Kompetencji (EPAK) to narzędzie służące do efektywnego monitorowania losów absolwentów wyższych uczelni oraz do badania obecnych i przyszłych potrzeb pracodawców, w zakresie kompetencji najbardziej pożądanych u nowych pracowników.
    W trakcie prelekcji zostaną przedstawione założenia dotyczące EPAK oraz korzyści dla pracodawców i absolwentów z korzystania z platformy.

Godzina: 15:25 - 15:55