Prelegenci

Dzień 1 (09.03.2016)
avatar
  • PROF. JERZY BRALCZYK

    Wiceprzewodniczący Rady Języka Polskiego

    Językoznawca, wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
    Autor licznych artykułów i książek naukowych, a także publikacji prasowych popularyzujących wiedzę o języku.

  • Mistrz rekrutacji, czyli sztuka zjednywania rekruterów

    Cechy dobrego mówcy i rozmówcy. Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z odbiorcami. Czynniki ułatwiające zapamiętanie wypowiedzi. Umiejętność rozpoznawania sytuacji i oczekiwań odbiorców – czyli sztuka zjednywania rekruterów.

Godzina: 09:50 - 10:30
avatar
  • DARIUSZ MAKOSZ

    Członek Zarządu Idea Bank

    Od 2012 r. pełni funkcję Członka Zarządu Idea Banku, odpowiedzialnego za pion sprzedaży. Dariusz Makosz związany jest z rynkiem finansowym od 14 lat. Był jednym z pierwszych doradców finansowych w Polsce. Współtworzył Expandera, firmę będącą prekursorem tego typu usług na polskim rynku. Pracę w grupie finansowej dr. Leszka Czarneckiego rozpoczął w 2002 roku, budując sieci sprzedaży kolejnych spółek: najpierw Open Finance, później w Getin Banku i Noble Banku, a następnie Tax Care i Idea Banku.

  • WARSZTAT Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: Nie narzekaj, że masz pod górę, kiedy idziesz na szczyt

    Gość zaprasza do wzięcia udziału w warsztacie z przedsiębiorczości:
    Motywacja samego siebie poprzez realizację celów i sposób ich osiągania

Godzina: 10:40 - 11:40
avatar
  • BARTOSZ SOWISŁO

    Senior Operations Support and Developement Manager, Wizz Air

    W Wizz Air od ponad 10 lat, pracę stewarda zna od podszewki, zaczynał w Wizz Air  jako steward, a następnie pracował m.in. jako: szef pokładu, szef bazy (w Timisoarze i Skopje) i szef regionu.  Przez ostatnie dwa i pół roku odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów związanych z rekrutacją. Przeprowadził kilkaset rozmów kwalifikacyjnych w swojej dotychczasowej karierze. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Nauk Politycznych. Ostatnio w wolnych chwilach uczy się programowania.

  • Plusy i minusy pracy jako steward/stewardessa

    Czy praca stewardessy to zajęcie na całe życie, czy może tylko na parę lat? Czym w zasadzie zajmują się członkowie personelu pokładowego? Jak się ich szkoli? Jakie kwalifikacje trzeba posiadać, żeby pracować takim charakterze? Jakie są plusy, a jakie minusy pracy w charakterze członka personelu pokładowego?

Godzina: 11:50 - 12:10
avatar
  • IWONA X KUNACH

    Certyfikowany Coach ACC ICF

    Mentor w fundacji YBP Youth Business Poland, konsultant, trener. Właścicielka www.Kuzniazmian.pl. Członek zespołu ICF Mazowsze. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, gdzie odpowiedzialna była za sprzedaż do kluczowych klientów, zarządzanie projektami i nowymi produktami.

    Specjalizuje się we współpracy z właścicielami, menedżerami, liderami i zespołami w firmach z sektora technologii informatycznych, nad rozwojem umiejętności interpersonalnych i pozyskiwaniem informacji od swoich klientów, tak, aby osiągali sukcesy i byli maksymalnie efektywni.

    Prywatnie pasjonatka sportu i podróży.

  • WARSZTAT: Jak introwertyk z IT może zbudować doskonałe relacje?

    Ile razy słyszałeś „Dziś świat należy do ekstrawertyków? Jak często zdarza Ci się słyszeć, że jesteś bierny i nietowarzyski? A może uważany jesteś za osobę tworzącą dystans?

    Jeśli temat dotyczy Ciebie, przyjdź na warsztat!

    Sprawdź jak efektywna komunikacja wpłynie na Twój rozwój, zwiększenie efektywności, budowanie długofalowych relacji,osiąganie sukcesów.

    Na warsztacie:
    1.    Przyjrzysz się swoim dotychczasowym schematom komunikacji z klientami, współpracownikami
    2.    Stworzysz wizję doskonałych relacji
    3.    Sprawdzisz, co działa, a co nie działa
    4.    Stworzysz własne sposoby budowania relacji, dzięki którym będziesz osiągać sukcesy

    Co zyskasz:
    1.    Świadomość, co stało Ci na przeszkodzie w budowaniu skutecznych relacji
    2.    Poznasz techniki wspierające budowanie relacji z klientami, współpracownikami
    3.    Zaczniesz budować zdrowe relacje z innymi

Godzina: 12:20 - 13:00
avatar
  • DAMIAN HUBA

    Sales Manager, Google, DoubleClick

    Sales Manager w zespole DoubleClick, technologicznym ramieniu Google. Odpowiedzialny za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie na co dzień współpracuje z trading deskami, agencjami i marketerami, którym pomaga w pełni wykorzystywać możliwości platformy DoubleClick. Od kilku lat związany z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej i strategiach marketingowych. Członek grupy roboczej ‚Programmatic’ przy IAB Polska. Wcześniej wykładowca marketingu internetowego na AGH w Krakowie.

  • Analityka internetowa, big data oraz technologia, czyli przyszłość w digital marketingu

    Technologia w marketingu internetowym jest integralną częścią procesów biznesowych. Kompleksowość tego zagadnienia oraz wzrost liczby dostępnych narzędzi w ostatnich latach wpłynął również na zmianę charakteru pracy oraz poszukiwanych umiejętności. Digital marketing wymaga nie tylko osób z doświadczeniem biznesowym, ale coraz częściej poszukiwani są analitycy, specjaliści od big data, stratedzy, a także programiści (IT). Opowiem o tym jak duże możliwości rozwoju personalnego daje ta ścieżka kariery w kontekście różnych specjalizacji.

Godzina: 13:10 - 13:50
avatar
  • MARIUSZ NOWAK

    Menadżer Działu Sprzedaży Internetowej, Tesco Polska

    Odpowiedzialny za wprowadzenie oraz rozwój serwisu „eZakupy”. Z firmą Tesco Polska związany od 1999 roku.
    Przez wiele lat pracował na stanowiskach kierowniczych w operacjach sklepowych oraz jako menadżer projektu.  

  • E-commerce – nowe wyzwanie rekrutacyjne dla sieci handlowych. Na przykładzie Tesco Ezakupy.
    1. Rynek E-commerce Food w Polsce i jego dynamika
    2. Tesco eZakupy case - ikonografia z danymi oraz krótko o naszym modelu operacyjnym. Kto stoi za sukcesem eZakupów?
    3. Nowe zawody – Dostawca, Piker (profil kandydatów, krótka charakterystyka)
    4. Dostawca asystent sprzedaży – jak pozyskać najlepszych?
Godzina: 14:00 - 14:30
avatar
  • ADAM LINKA

    Public & Business Affairs Manager, Johnson & Johnson

    Public and Business Affairs Manager w Johnson & Johnson Medical Devices – części grupy Johnson & Johnson oferującym w Polsce wyroby medyczne. W swojej pracy odpowiada za współpracę z klientami klinicznymi i nieklinicznymi firmy, mającymi wpływ na jej środowisko operacyjne. Zajmuje się także komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Z branżą zarządzania wizerunkiem związany jest od 18 lat, ma doświadczenie pracy w dużych korporacjach międzynarodowych działających w branżach FMCG i farmaceutycznej.

  • Od juniora do dyrektora – czy to jest możliwe?

    Johnson & Johnson oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego we wszystkich trzech sektorach swojej działalności biznesowej. Praktycznymi warunkami ku temu są przede wszystkim: samoświadomość, chęć rozwoju oraz wyniki pracy. W Johnson & Johnson to możliwe, poznaj przykłady i dowiedz się jak tego dokonać.

Godzina: 14:40 - 15:10
avatar
  • ŁUKASZ PRASOŁEK

    Prawnik, Nowoczesne Kadry

    Ukończył z wyróżnieniem wydział prawa UW oraz studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji w SGH, w latach 2003-2006 pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy, specjalizujący się w praktycznych aspektach czasu pracy i czasu pracy kierowców, a w latach 2006-2015 pracownik Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego.

    Stały współpracowniki dzienników Rzeczpospolita i Gazeta Prawna oraz wielu innych wydawnictw branżowych skierowanych do działów kadr i płac oraz do firm transportowych.

    Od 10 lat prowadzi szkolenia z czasu pracy, wynagrodzeń oraz różnych aspektów prawa pracy w orzecznictwie Sądu Najwyższego, jest również wykładowcą na kursach dla specjalistów ds. kadr i płac.

  • Nowe zasady zatrudniania pracowników od 22 lutego 2016 roku
    • Czemu służy umowa na okres próbny i jakie są zasady jej zawierania?
    • Ile umów na okres próbny można zawrzeć z jednym pracownikiem?
    • Czy można zawrzeć umowę na okres próbny z pracownikiem powracającym do pracy w tej samej firmie po dłuższej przerwie?
    • Ile umów na czas określony można zawrzeć z jednym pracownikiem?
    • Na jaki maksymalnie czas można zawrzeć umowę na czas określony?
    • Po jakim okresie w standardowym przypadku będzie zawierana umowa na czas nieokreślony?
    • Jakie są zasady wypowiadania umów na czas określony?
    • Czym różni się umowa na czas określony od umowy na czas nieokreślony?
Godzina: 15:20 - 16:10
Dzień 2 (10.03.2016)
avatar
  • EMILIA BRODZIŃSKA, IZABELA RĘBAŁA

    Medicover

    Emilia Brodzińska
    od 4 lat związana z zespołem rekrutacji firmy Medicover. W codziennej pracy współpracuje z biznesem, którego wspiera w kompleksowym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych poczynając od zbadania potrzeb menadżera a kończąc na znalezieniu kandydata, który poprzez swoje doświadczenie, wiedzę i wartości będzie budował markę Medicover.  

    Izabela Rębała
    Ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim. Rekrutacją zajmuję się od 3 lat.  W Medicover pracuje od 2 lat. Obszar rekrutacji i szeroko rozumianego HR miękkiego jest jej pasją.

  • Jak budować wizerunek, aby odnieść sukces w rekrutacji
    1. Droga kandydata w Medicover. Rekrutacja od kuchni.
    2. Personal branding – wizerunek Kandydata na rynku pracy.
    3. Networking – jak budować potencjalną bazę pracodawców.
Godzina: 10:00 - 10:30
avatar
  • MAURYCY SEWERYN

    43 lata. Politolog. Wykładowca „Wystąpień publicznych” i „Komunikacji społecznej” w 3 uczelniach. W 2012 roku przeprowadził badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w oczach polskiej publiczności.

    Zrealizował ponad 1000 warsztatów z wykorzystania mowy ciała w czasie wystąpień publicznych, negocjacji i obsługi klienta.

    Przeszedł drogę od szeregowego pracownika Centrum Informacyjnego Rządu do stanowiska wiceburmistrza. Przez 3 kadencje radny w Warszawie oraz przez 1 kadencję radny największej gminy w Polsce - Warszawa Centrum. Był rzecznikiem prasowym organizacji politycznych i społecznych. Prowadził biuro prasowe byłego Marszałka Sejmu RP – p. Marka Borowskiego. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations i organizator Plebiscytu „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”.

    Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

  • Ciało mówi więcej niż słowa. Mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    Przekaz werbalny czyli słowa, zachwalanie się, prezentowanie swojego doświadczenia i wykształcenia to tylko 7 procent oceny Twojego przekazu podczas każdej rozmowy w tym rozmowy kwalifikacyjnej. Pozostałe 93 procent to komunikacja niewerbalna m.in.: mowa ciała, postawa, ruchy ciałem, aparycja, dotyk, posługiwanie się głosem.

    Podczas tej prelekcji zdobędziesz umiejętność budowania wrażenia na przyszłym pracodawcy swoim zachowaniem. Nauczysz się też odczytywać zachowania potencjalnego pracodawcy.

    Dzięki prelekcji rozpoczniesz również sprawniej i bezstresowo nową pracę. Szybciej zrozumiesz swoich współpracowników i szefów. Będziesz lepiej komunikować się.

Godzina: 10:40 - 11:20
avatar
  • ADAM MARCZUK

    Pilot Wizz Air

    Zawód wykonywany: Pilot Samolotowy Liniowy - Pierwszy Oficer,
    Zawód wyuczony: ekonomista (dyplom z Funduszy Inwestycyjnych).
    Po godzinach: Instruktor Nurkowania Osób z Niepełnosprawnością.
    Hobby: gitara, fortepian.

  • Z głową w chmurach, czyli kariera 10 km nad ziemią

    Gość opowie o radości z latania, pasji, ścieżce dojścia do zawodu pilota oraz możliwości rozwoju kariery na 10 kilometrów nad ziemią...

Godzina: 11:30 - 11:50
avatar
  • KONRAD PIASECKI

    Dziennikarz

    Dziennikarz radiowy i telewizyjny. W 2015 roku redakcja czasopisma „Press” wybrała Piaseckiego Dziennikarzem Roku.
    Jeden z najaktywniejszych polskich dziennikarzy na Twitterze.

  • Zbuduj własną markę!

    Skąd czerpać siłę i entuzjazm dla tak szczególnej pracy jak praca dziennikarza. Jak w tak konkurencyjnym świecie, jakim jest świat mediów, budować siebie, swoją tożsamość, pozycję, swoją markę i jak w tym wszystkim zachować zdrowy rozsądek, dystans i nerwy na wodzy.

Godzina: 12:00 - 13:00
avatar
  • PAWEŁ TKACZYK

    Prezes agencji brandingowej Midea

    Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media…
    Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

  • Wizerunek eksperta – sekretny składnik

    Dobra marka na rynku pracy bardzo często wiąże się z posiadaniem wizerunku eksperta w danej dziedzinie. Eksperci są zatrudniani częściej i płaci się im więcej – są jak Ferrari na rynku samochodów, postrzegani często jako nie do zastąpienia. Wbrew pozorom, kreowanie takiego wizerunku nie opiera się jedynie na dzieleniu się wiedzą. Jaki jest sekretny składnik? O tym na wykładzie.

    Zobacz zaproszenie video:
    https://www.youtube.com/watch?v=wTeF1XepfO8&feature=youtu.be

Godzina: 13:10 - 14:00
avatar
  • MAREK KRZYWOŃ

    Menedżer ds. rekrutacji sił sprzedaży, Prudential

      Od 2005 związany z branżą ubezpieczeniową, od początku kariery zawodowej związany z rekrutacją sił sprzedaży.

  • Jak zbudować własny biznes bez wkładu finansowego?

    1.       Umowa o pracy czy własna działalność?
    2.       Jakie koszty trzeba ponieść otwierając własny biznes?
    3.       Praca bez „szefa”, zagrożenie czy szansa?

Godzina: 14:10 - 14:40
avatar
  • BARBARA KARSKA

    Menedżer ds. Rozwoju Pracowników, Würth Polska

    Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w pracy zarówno w polskich firmach jak i międzynarodowych korporacjach w Polsce i w Londynie. Łączy w sobie praktyczne doświadczenie z zakresu sprzedaży i HR.

    Specjalizuje się w realizowaniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska sprzedażowe, diagnozie kompetencji sprzedażowych m.in. poprzez Assessment Center i wywiady behawioralne. Prowadzi także szereg projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak: programy diagnozy i rozwoju talentów oraz szkolenia rozwijające kompetencje miękkie i sprzedażowe.

  • Jak dostać „like’a” od rekrutera? Czyli jak uniknąć najczęstszych wpadek w aplikowaniu na Przedstawiciela Handlowego.

    Powszechnie uważa się, że sprzedawać może każdy… - czy aby na pewno?
    W jaki sposób rekruter sprawdza umiejętności sprzedażowe kandydata?
    Jakie informacje w CV sprawiają, że w ciągu 3 sekund ląduje ono w koszu?
    Jakie słowa kandydata dyskwalifikują go podczas rozmowy rekrutacyjnej?
    Które zachowania kandydata wprawiają rekrutera w osłupienie?

Godzina: 14:50 - 15:30